RZR XP Turbo S to najpotężniejszy pojazd swojej kategorii. Jako jedyny pojazd w swojej klasie posiada aktywne, elektronicznie sterowane zawieszenie Dynamix. Wyobraź sobie zawieszenie wystarczająco inteligentne, które kontroluje sygnały kierowcy i pojazdu kilkaset razy na sekunde, wystarczająco innowacyjne, aby stale dostosowywać zawieszenie podczas jazdy. Dodatkowo pojazd posiada największy skok zawieszenia w swojej klasie – 63,5cm. RZR XP Turbo S to idealne połączenie ogromnej mocy, innowacyjnego zawieszenia oraz perfekcyjnego wyważenia.
Homologacja – L7e
Cena – 149 999 PLN
SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY*
Pojemność: 925 cm3
Napęd: 4×4/2×4
* więcej informacji u Twojego dealera
DYNAMIX (zawieszenie sterowane elektronicznie)
Przednie Zawieszenie:
FOX 2.5 Podium Internal Bypass ze wzmocnionymi wahaczami
Skok zawieszenia 63,5cm
Tylne zawieszenie:
FOX 3.0 Podium Internal Bypass ze wzmocnionymi wahaczami
Skok zawieszenia 63,5cm
OPONY / KOŁA
Przednie Koła: 30 x 10-R15; Goodrich
Tylne Koła: 30 x 10-R15; Goodrich
Felgi Aluminiowe
WYMIARY
Bagażnik: 136.1 kg
Zbiornik paliwa: 36.0 L
Prześwit: 40.6 cm
Wymiary (D x S x W): 309.9 x 182.8 x 190.5 cm
Ładowność: 335,6 kg
Rozstaw osi: 228.6 cm
Masa na sucho: 794 kg
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Zawieszenie DYNAMIX
- Nowa, wzmocniona klatka sportowa
- Wzmocnione wahacze i tylne stabilizatory
- Wahacz tył wleczony
- Wzmocnione drążki kierownicze
- Rajdowa kierownica SPARCO
- Sportowe siedzenia
- Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe Polaris
- Dach aluminiowy
- Tylni mechanizm różnicowy
- RIDE COMMAND (najnowsza wersja)
- Doły drzwi